andere bridge-nieuwsgroepen
abri
2008-12-16 20:17:25 UTC
Als ik goed gekeken heb is dit lang niet gevraagd.

Is er nog een andere bridge-nieuwsgroep (mag ook een Engels of Duitse zijn)
die nuttig is voor een iets gevorderde bridger zoals ik.

Gerard Abrahams
Henk Uijterwaal
2008-12-17 08:32:19 UTC
Post by abri
Als ik goed gekeken heb is dit lang niet gevraagd.
Is er nog een andere bridge-nieuwsgroep (mag ook een Engels of Duitse zijn)
die nuttig is voor een iets gevorderde bridger zoals ik.
rec.games.bridge

(Er was vroeger ook een Duitse groep maar die lijkt lang geleden te zijn
overleden.)

Henk
Henk Uijterwaal Email: henk.uijterwaal(at)ripe.net
RIPE Network Coordination Centre http://www.amsterdamned.org/~henk
P.O.Box 10096 Singel 258 Phone: +31.20.5354414
1001 EB Amsterdam 1016 AB Amsterdam Fax: +31.20.5354445
The Netherlands The Netherlands Mobile: +31.6.55861746
Frans Buijsen
2008-12-17 09:06:36 UTC
Post by abri
[...]
rec.games.bridge is de internationale nieuwsgroep, met veel discussies
(meer dan 100 posts per dag dacht ik) op wisselend niveau, maar vaak
behoorlijk hoog.
--
Frans Buijsen (Amsterdam, The Netherlands)

.. Mail to the address above is not read. Try this address instead: ..
.. fab dot usenet at unetmail.nl ..
abri
2008-12-17 09:34:53 UTC
Post by Frans Buijsen
Post by abri
[...]
Frank en Henk,

Bedankt voor de tip.Ik ga het daarmee proberen

Gerard Abrahams.